Aerospatiale/SUD SE210 Caravelle
Ұшақ туралы ақпарат Aerospatiale/SUD SE210 Caravelle
Аэроспатиаль/СУД SE210 Каравелла - бұл 1950-жылдарда француз құрылымы Сод Авиация (кейінгіде Аэроспатиаль) ақпаратты ұшақ бағдарламалы Каравелла көлікті әуе аяғының жасалуы болатын кіші санылған соқпа ұшағып, ол ғана регионал авиакомпанияларына арналған дизайндалған елдердегі бірінші ұшақтың бірі болып табылады және 1960-жылдарда Еуропа және басқа да аймақтарда өте танымал болды.
Каравелла - бұл жол жемендеу мен вибрацияны кернеуге мүмкіндік беру үшін әуежайда орналасқан тұрбореактивті двигателді еңуілдесу құсбелгісін пайдаланатын бірінші ұшақ болып табылады. Ол сақтау кабинесіндегі шум мен вибрацияны азайтуға көмек көрсететін крыльев деңгейіне ие болады.
Каравелланың Caravelle I, II, III және VI және Супер Caravelle кез-келген пішімі өндірілді. Ол модель мен уақытына байланысты болжам меншігімен 80-ден 140-ке дейін қонақты жүгірген ұшақ.
Каравелла көптегішілікпен Air France, SAS, Swissair, Alitalia, Iberia және тағы басқалардың бірі арқылы пайдаланылды. Ол қауіпсіздік және бизнес жолаушыларына арналған VIP-ұшағы ретінде де пайдаланылды.
840 -тан астам құрамы бар Каравелладың соңғы модельі 1973 жылы жасалған. Ол көптегіште пайдаланылмайтында, құрметті және жеке ұшағы ретінде теріселуге дейін көптегішілік пен жеке ұшағы жүзеге асуда бар оқиғалары және олардың көмегімен орындарына.
Техникалық ақпарат Aerospatiale/SUD SE210 Caravelle
- ұзындық: 32,01 м
- Криллер жапырағы: 34,28 м
- Кабина өлшемдері: 2,57 м x 2,13 м x 1,85 м
- Ең үлкен жылы: 870 км/с
- Ұшу доғысы: 3 000 км
- Жүктік: 29 000 кг
- Двигатель: шатау турбореактивті эскимо Rolls-Royce Avon M 531
- Жазылу болу көрсеткіші: 80-ден 140 қонақтың арасында.
Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар
Баспасөз ұшағында, Аэроспатиаль/СУД SE210 Каравеллада ең қауіпсіз орындар кабина бойынша ортаға жақындайтын орындары болады. Бұл оның әуе таңдалып кету жеделігіне қарап жатады, сондықтан хава құрамы өз орнында түседі, ал әрі әдемі сапасының сарында бұрғылауы күнделікті мәндеу көргенін білетін таразылайды.]]>
Базар коммерциялық әуе мен жеке ұшағы ретінде көптегішілік толтырылатын масштабтады, Бұлақтың байланысты орындар орта сипатта шум ешқандай шамасыз болатын уақытта де, ала және бизнес-классында орналасқан дауыстар арасында артық бос орны жатады. Жас мен балалармен жолау болатын жағдайда, кабинаның ортасында орналастырылған орындар тағы да тартпа ауыптысын кəмдетеу үшін идеалды, ал сондай-ақ тоқпа жəне ас тамақпа жақын орындарында орналастырудың автоматты, тоқымаушылықты пайдасын арттыратын мүмкіндігін ұнату жақсы болады.
Егергілери клострофобы болса, олар бос жердежылеріне немесе шығарғы құпияларға орындайтатын бос орындарды таңдауы мүмкін, осыдан кейін нысанға жүру үшін кең жерді сақтау және тиімді қалмайтындығын сезуге болады.