• 1пассажир
    эконом
Қауіпсіз төлем

Aerospatiale/Alenia ATR 42/72

Ұшақ туралы ақпарат Aerospatiale/Alenia ATR 42/72

Aerospatiale/Alenia ATR 42/72 - бұл Франция компаниясы Aerospatiale және Италия компаниясы Alenia Aermacchi (қазіргіде Leonardo) тарапынан жасалған екі моторлы түрбовинтовалы пассажир ұшағы семействесі. Олар кыска және орта мәсілдерге саяхаттау үшін қозғалады.

ATR 42 1980 жылы бірінші рет жасалды, ATR 72 жайлы 1988 жылы жасалды. Екі ұшақтың ойындық планы ойыншы салушы Пратт энд Уитни Канада PW100 моторларымен жабысады. ATR 42 50 пассажирмен, ATR 72 78 пассажирмен саяхаттауға арналған.

ATR 42/72-дің көтерімделіктігі мен қаттылығы орталық авиакомпаниялар арасында таныр, олар жүк көшіру және патруль ұшағы ретінде қолданылады.

ATR 42/72 құрылады Франция және Италиядағы заводтарда жасалады, сондай-ақ Китайда Leonardo және қытай компаниясы AVIC арасындағы үкімет істерімен жасалады. 2021 жылыда жалпыда 1 500-dan асыр саяхатқа арналған ATR 42/72 ұшағының көмегімен жасалған модификациялары бар.

Техникалық ақпарат Aerospatiale/Alenia ATR 42/72

- Ұзындық: 22,67 м (ATR 42), 27,17 м (ATR 72)

- Көлікке көлемі: 24,57 м (ATR 42), 27,05 м (ATR 72)

- Кабинаның өлшемі: 2,57 м x 2,10 м x 1,80 м (ATR 42), 2,57 м x 2,10 м x 1,90 м (ATR 72)

- Мотор: Пратт энд Уитни Канада PW100

- Ең артық жылдамдық: 555 км/сағ (ATR 42), 510 км/сағ (ATR 72)

- Ұшауды болжау: 1 665 км (ATR 42), 1 528 км (ATR 72)

- Масса: 12 500 кг (ATR 42), 18 600 кг (ATR 72)

Ұшақтағы ең ыңғайлы және қауіпсіз орындар

Әрекеттік ұшақтарда көпшілікке арналған шектеулі аймақ жүректің қабырғасына жататын жерлерді. Бұл, посадкада немесе ұшатуда жарағандары ғана бас аймақты көпшілігімен халықтың ғана басаяттығын себептейді, әрі артық бөлігі дайын болғандығын білдіреді. Содан тыс, жараулардан шыққанына дейін жерлерде орыналасу маңыздыдағы біреуінен жүйрікпен жылжыту тиімділігімен байланысты.

Көріністіктік талаптар бойынша, әрбір пассажирнің өзінің міндеттері бар. Олардың біреуі көлемді жерлерді талап етеді, сондықтан манзараны қайталап шығару мүмкіндігі болады, сондықтан, кешке шығуға және басқа мойындылық және ынтымағым деген басқа мүмкіндіктерге түсу үшін болмейді. Сондай-ақ, алдағы күшкіштерге жақын жерлер шашылдай да болуы мүмкін, себебі оларға қосымша тізбек күштерін бөлетін жоғары деңгейде шашықты.

Бүкілінен, әрбір пассажирнің саяхат жерін таңдау өзара міндеттері мен міндеттеріне байланыстырады.